Rendement uit content

Hoe kunt u meer resultaat boeken met de content waarover u al beschikt? En welke content zou een doorslaggevend verschil kunnen maken? Die vragen beantwoorden we graag voor u. We doen dat vanuit een aantal invalshoeken.

Correcte content

Klopt de informatie die u aan de gebruikers van uw website aanbiedt? Niets is zo teleurstellend voor een bezoeker van uw website als onjuiste informatie. De reputatie van uw website - en van uw organisatie - wordt daardoor direct geschaad. Het gezegde: vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard heeft zeker ook betrekking op uw online reputatie.

Actuele content

Is de informatie, die u aanbiedt, nog wel up-to-date? Of verwijst u naar verouderde producten en zijn de nieuwsberichten achterhaald? Is uw evenementenkalender gevuld of ligt het laatste evenement, dat een gebruiker terug kan vinden, maanden terug in het verleden? Bezoekers willen een relatie met actieve, succesvolle bedrijven. Actualiteit straalt dit uit.

Relevante content

Is de informatie, die u aanbiedt, wel relevant voor uw doelgroep? Wordt uw doelgroep blij van de informatie die ze op uw website lezen en hebben ze er profijt van? De achterliggende vraag is deze: is de website gestoeld op inside-out of outside-in denken? En biedt uw website relevante informatie ook in de "taal" van de gebruiker in plaats van het interne jargon? 

Vindbare content

Sommige organisaties hebben schatkamers vol met correcte, actuele en relevante informatie. Maar die blijft door ongelukkige navigatiefuncties en onhandige zoekfuncties grotendeels voor hen verborgen. Een gemiste kans dus! We vinden voor u nieuwe navigatievormen en verbeteren de zoekresultaten.

En nu?

Geïnteresseerd geraakt? Maak een uur vrij in uw agenda en nodig Johan Blok van CM Pro uit voor een goed gesprek over uw content. Daarna doen we graag een vrijblijvend voorstel om het rendement van uw content te verhogen!

Ga naar de contactpagina.